زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنجلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

دانشگر – یزدانی، زوج خط دفاعی سپاهان در عربستان

  • کد خبر: ۱۹۷۶۰۲
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
دانشگر – یزدانی، زوج خط دفاعی سپاهان در عربستان
محمد دانشگر و سیاوش یزدانی دو شوالیه زردپوش برای نجات سپاهان و رساندن این تیم به مرحله حذفی خواهند بود.

به گزارش شهرآرانیوز، سپاهان با ۲ پیروزی خانگی در ورزشگاه آزادی و گرفتن ۶ امتیاز، شانسش برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان را به بالاترین حد خود رساند. آن‌ها حالا و در هفته پایانی باید راهی عربستان شده و برابر الاتحاد قرار بگیرند؛ تیمی که برنده بازی برگزارنشده با سپاهان شد و شاگردان مورایس می‌خواهند با یک انتقام شیرین یک صعود شیرین‌تر را جشن بگیرند.

مورایس، اما با کمبود مهره در قلب خط دفاع روبروست و این یعنی چاره‌ای برای مرد پرتغالی جز استفاده از زوج محمد دانشگر و سیاوش یزدانی برای حضور در مهمترین قسمت زمین وجود ندارد.

دیگر خبری از نیلسون جونیور نیست و قرارداد این مدافع برزیلی نه چندان باکیفیت یکی، دو هفته قبل به صورت دوطرفه فسخ شد. هادی محمدی هم به دلیل اخراج در بازی برابر نیروی هوایی، از حضور برابر همگروه عربستانی محروم است.

زوج دانشگر و یزدانی روزگار خوبی را در استقلالی که بدون شکست قهرمان لیگ برتر شد، داشتند. آن‌ها در کنار مرادمند، مثلث خط دفاع ۳ نفره تیم مجیدی بودند که البته با سرباز شدن یزدانی و مرادمند از بین رفت.

در سپاهان، اما کمتر فرصتی پیش آمد تا یزدانی و دانشگر کنار هم بازی کنند. در بازی با استقلال خوزستان، دانشگر جایی در ترکیب اصلی نداشت و بین دو نیمه وارد زمین شد تا جانشین هادی محمدی شود. در نیمه دوم آن بازی، یزدانی و دانشگر کنار هم قرار گرفتند و البته دروازه سپاهان هم باز شد.

زوج یزدانی و دانشگر، ۳۶ دقیقه برابر نساجی و ۴۵ دقیقه روبروی استقلال خوزستان و درمجموع ۸۱ دقیقه در بازی‌های این فصل سپاهان در لیگ برتر، کنار هم بازی کرده اند و حالا در بازی مرگ و زندگی سپاهان، باید خودشان را نشان بدهند.

البته یک احتمال کوچک هم وجود دارد که زوج یزدانی و دانشگر را مورایس به بازی نگیرد. این احتمال هم استفاده از محمد قربانی در خط دفاعی است که با توجه به محرومیت محمدجواد حسین نژاد و نیاز به او در خط میانی، زیاد نمی‌توان رویش حساب کرد. قربانی برابر ملوان، یکی از اضلاع مثلث دفاعی سپاهان و برابر صنعت نفت هم یکی از دو مدافع میانی تیمش بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->